Cara Nak Buat Nasi Goreng Ikan Bilis

Agaknya terlalu lama saya berdiri menyiapkan bahan bahan dan saya pulak agak keletihan. Kalau nasi tak boleh terutama airasia sbb mereka ada jual makanan di dalam pesawat.


Nasi Goreng Ikan Bilis Kegemaran Saya Youtube

Sy pernah bawa nasi grg kg air tin naik pesawat siap makan lagi.

. Sampai di hotel Dato Hashim menelefon mengajak kami turun minum. Memang tak termakan pun. Tapi kalau seludup masuk lepas jer sbb pramugari tak check pun.

Pramugari menjeling jer tgk. Bagi yang belum ada idea nak masak apa di bulan Ramadan ni apa kata cuba menu mudah dan ringkas ni. Setelah berhari hari tak menjamah nasi teringinlah pula untuk meratah ayam dengan sedikit nasi.

Menarik dengan perkongsian ini Puan Nora Azni menyediakan 30 hari menu yang boleh menjadi sumber inspirasi. Namun segalanya tak seperti yang diinginkan bila badan badan tiba tiba merasa seram sejuk dan berpeluh seperti hendak pengsan. Boleh dibayar dengan secara pindahan ke akaun.

Kami meneruskan perjalanan ke Sg Petani. Nampak sepanjang jalan orang menjual durian tapi perut masih kekenyangan. Jadi masa makan pun saya.

Makanan ikut pesawat kalau gula2 boleh je. Saya beli ikan bilis mata biru isi ikan talang isi ikan kurau sotong kering dan asam jawa tanpa biji.


Resipi Nasi Goreng Ikan Bilis Oleh Merpati Putih Cookpad


Resipi Nasi Goreng Ikan Bilis Paling Sedap


Resepi Nasi Goreng Ikan Bilis


Resipi Nasi Goreng Ikan Bilis Perak Rayahiteapertama Oleh Shawal Shafiee Cookpad

Comments

Popular posts from this blog

Solve for X in the Equation 6x 42

Explain Double Ended Queue With Example

Honda Malaysia Price 2017